fredag 27 januari 2012

Hallå datasnille?

Fredag åh så underbart!
Om ni har funderat vart jag har tagit vägen, så har min dator krashat..jättejobbigt! Så nu försöker jag få ordning på den, men utan resultat..suck. Nån datakunnig som kan hjälpa mig?
Den här veckan har gått otroligt fort mest för att jag har haft så mycket på jobbet.. Det har varit upphandlingsjuridik, E-handels utbildning och livsmedelsträff o såntdär roligt! 
 Jag har även varit på en jätteinspirerande föreläsning med Charlie Söderberg, ni vet han i lyxfällan. Om inte kolla här.  Han berättade om hur man får ett rikare liv! För vår tids bristvaror är ju tid och pengar. Man behöver få balans mellan dessa två resurser. Det handlar det om att ändra ditt beteende, vad är dina mål i livet? För tänk efter, många av oss känner till vårt företags eller våran avdelnings mål men inte våra egna personliga mål? Att kunna känna ekonomisk frihet hur härligt låter inte det? Ja man fick sig en rejäl tankeställare som ni säkert förstår!
Igår blev det en långdag på jobbet pga att flera möten va inbokade på samma dag, hade behövt klonat mig..hihi! Men det blev ett 12h pass ist o det är tur att man har underbara mormor som rycker in när det krisar..!
Idag har jag varit en lite sväng förbi ishallen och titta på sonen som åkte skridskor med skolan, så roligt att se dom, o jag är så himla glad att arbeta nära barnen! Han va så stolt! Så mysigt nu också när man får packa termos med varm choklad, liten smörgås o sen stoppa ner några kex.. åh, får flash backs från barndomen..Det är ju så himla mysigt att äta ute!
Nu ikväll har vi myst i soffan framför wild kids o tagit igen massa gos som jag missat med älsklingarna! Funderar på om man ska premiära på längdskidor imorgon, längtar så.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar