torsdag 12 januari 2012

En ny vampyr?

Igår kväll blev det lite tjejmiddagsmys med gamla grannen Malin, himla mysigt! Tjejsnack & tacos får man aldrig för mycket av!
Vår lilla fina klädaffär i centrum hade halva priset på allt.. tjohooo! Eller snarare livsfarligt för mig..o min ekonomi..phu! Men jag råkade springa in där på lunchen och fyndade fina örhängen och armband från Pearls for girls Sånt är ju alltid roligt!
Sen efter jobbet, tog barnen och jag en sväng till mannens jobb och handlat massa roligt till barnkalaset! Rosa marsipan, glitter kristyr att dekorera med, choklad till frosting och dekorations blommor! Man kan ju go wild på bakhyllan när det gäller dekorationer till cupcakes och tårtor! Bullmamma som jag är blir jag ju lite smågalen då..hihi!
Nu ett försenad GRATTIS, för den 8 januari fyllde David Bowie 65 alltså pensionär! Jag gillar verkligen Heroes, för vi kan ju alla vara ”hjältar” ibland!  En annan skön är ju denna och denna .. Åh, han är bra!
Kolla in denna roliga från 60 talet.. Sötisen med "långt hår"...Haha!
 Känner du igen honom?
Nu till en ny upptäckt..ny för mig iaf.. Det är en ny film på gång som luktar ”Twilight”, fast med en twist..och då vaknar ju jag till såklart! Den heter ”Warm bodies” och Nicholas Hoult spelar en zombie som faller för en Julie, en människa (spelad av Teresa Palmer från ”I am number four”). Filmen väntas bli Hoults stora genombrott.. Nyfiken på vem han är..?
 
Han har verkligen växt till sig!
Jo, du har sett honom som pojken i ”About a boy”, där han spelade mot Hugh Grant! Jora, så han har blivit vuxen och får massor av uppmärksamhet för sitt utseende. Eller, som regissören Jonathan Levine, väljer att beskriva det: 
– Han är zombievärldens Brad Pitt..
nåja, det återstår att se när filmen kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar