torsdag 5 januari 2012

På hal is

Åh va roligt!
Kom fram till att jag inte åkt skridskor på typ 20 år...! Men jag kom ihåg hur man gjorde iaf.. hihi! Ja fast jag drutta på rumpan en gång, så jag blir inte förvånad om jag har ett stort blåmärke imorgon..
Jag och J åkte ner till ishallen med goa grannen Lisa och hennes barn, som också börjat åka. Så himla smidigt att det finns såna där mojänger som barnen kan hålla sig i när dom lär sig!
Det va riktigt jobbigt i fötterna, så jag ville sluta långt innan sonen ville.. haha! Sen när vi kom hem, tog jag och Lisa en powerwalk på 4 km, bra gjort! Sen ryggövningar på det...phu, nu värker mina ben..
Idag har det iaf varit lite kallare, så snart kanske vi kan få se lite snö?! Håller tummarna..
Nu är jag helt slut.. så det blir nog nån mysig film senare?!
Hoppas ni ha en fin kväll


3 kommentarer:

  1. Åh vart har du hjälmen fröken Heldesjö? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet Sara, jag ska köpa en illa kvickt! ja lovar! :-)
    Ja eller hur Katta! Så himla skojigt också! Köp dig ett par skridskor så kör vi!

    SvaraRadera