onsdag 11 januari 2012

Glad för en dag iaf

Ser ni va härligt!
Jag va så himla glad igår, för det va minusgrader och lite snö hade äntligen kommit..det fanns ett litet litet hopp om att få åka skidor inom snar framtid... Men idag är allt det vita borta och det är plusgrader! Katastrof. 
Jaha..Men igår kväll va jag och grannen iaf ute och powerwalka igen, 4km, skönt! Sen gjorde lillfia mig fin i håret, som ni ser..hihi!
 
Idag är jag hemma och vabbar med barnen, men imorgon är det nog dags för skola & dagis igen.. Just nu väntar vi på att bulldegen ska jäsa färdigt.. Behöver lite bullar till helgen, för lillfia ska ha sitt första barnkalas och hon är så stolt! ..och en barbietårta är beställd, så den ska jag försöka få till..spännande! 
Ha en fin onsdag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar