onsdag 4 januari 2012

Coffee someone?

 Jag har jobbat i tre dagar nu och gått upp sex /halv sju på morgonen..jobbigt jag vet. Men problemet är att jag har varit uppe på kvällarna, som om jag varit ledig..Alltså gått i säng runt tolv.. Vilket gör att just nu går jag runt som en gäspande zombie..Haha!
Idag hade jag ett viktigt möte, jag skulle lära upp mina medarbetare i ett e-handelsystem..läskigt men det gick bra! Så nu är man helt slut i huvudet, himla skönt att vara ledig några dagar nu! 
Vi hade planer på att åka iväg till snön..men det blev inte av..Trist, men vi ska planera bättre next time. Vill ju till snön illa kvickt..Nåja, vi får hitta på annat roligt helt enkelt.
Igår va jag ute på powerwalk med goa grannen Lisa, riktigt bra! Sen gjorde jag mag och rygg övningar när jag kom hem, bra jobbat! Säger bara plankan, satan vad den känns! Men ge mig lite mer tid så ska jag nog banne mig klara 5 min. (peppar mig själv förstår ni!) Pröva själv då, så får ni se hur jobbig den är! Nya fräscha livet har börjat, jorå! 
Idag har jag också varit och gått, men i shopping affärer..Men jag fyndade ett par svarta adidas byxor till mig själv, toppensköna! Sen letade jag efter nya kaffekoppar, men jag vet inte vad jag okej då..VI  vill ha!?
Kaffe eller espresso?! fina på Åhlens
Filippa K muggarna, fina men lite för vanliga..
En vit helt enkelt..
Jättesvårt, så snälla kom med tips på fina kaffekoppar till oss!
En liten fundering överallt läser man om den där stormen..Emil heter den nya va? bara det är ju mesigt eller? Men jag har inte märkt nånting.. Är den bara neråt i landet eller?..jaja, här verkar det ju bara regna, jefla va tråkigt! Vill ju ha snö fattaru inte det Kung Vinter...!
Nu sängen..imorgon sooovmorgon...åh, lovely
Gonatt mina sötisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar