lördag 14 januari 2012

Lördagssysslor

Igår efter jobbet hämtade jag barnen tidigare och for ner på fredags familjerelax på vår simhall! Jättemysigt att bada bubbelpool med barnen när det är "familjevänligt" Sen så va några grannar och andra vänner och deras barn också där, så barnen lekte med kompisarna tills dom va helt slut.. 
Sen blev det fredags tacos mys för hela slanten, härligt! 
Idag har vi fixat och donat inför barnkalaset imorgon. Sen åkte jag och lillfia till Bromma Blocks och köpte nya hemtelefoner, då våra är helt kaputt.. Härligt att kunna ringa igen..hihi! Sen blev det lite dukar, nagelack och annat smått o gott på rean..Men sen fyndade jag fyra fina espressomuggar!

 
Från Sernholt
Sen fyndade jag denna söta skål till lillfia som hon kan ha sina halsband i!
Från Village
Nu ska jag fixa med mat och sen blir det mysig lördagskväll
Må så gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar