måndag 2 januari 2012

Bättre vanor

 
Jaha nu har Januari har gjort entré, härligt!
Ett helt nytt oskrivet år ligger framför oss, ett år att fylla med massor av utmaningar, mys o roligheter! Så fort ett nytt år har tagit start känner jag ofta för att rensa, ut med julen o in med ett rent o fräscht! Julen börjar därför packas ner i lådorna, lite varje dag.. Nu har man ju nya planer, göra om, göra nytt, träna äta bra! Fler som känner som jag? Önskar er alla en go start på Året!
Så min plan är from nu
• Sockeravgiftning..
• Minska intaget av kolhydrater rejält (Lchf here we go again)
• 2-3 powerwalks/vecka (detta är en önskan iaf)
• Köra styrka (gör ju ändå ryggövningarna) hemma minst 1-3 gång/vecka
• Skippa överkonsumtionen av godis och fikabröd
Jag vill våga mer, för man måste våga för att vinna. Gäller både privatliv och yrkesmässigt. Jag ska fortsätta satsa på mig själv och min framtid. Känner mig laddad och det ska bli skönt att sätta igång! Jag vill känna mig friskare och må bättre helt enkelt. Vad har ni för planer för 2012?
 Sköt om er


2 kommentarer:

  1. Låter som toppen idéer bara att sätta igång heja dig!! Hänger gärna
    Med på power walks:) kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är bra!! Vi kör ihop :-) kram kram

    SvaraRadera