torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Vilket underbart varmt väder vi haft idag!
Vi inledde påsklovet med lite påskpyssel! Barnen målade ägg och gjorde påskkort. Ser ni vilka fina påsktulpaner jag fått?! Det va min vän (o granne) Anna som kom förbi med dom igår, så himla gulligt!
Sen blev det en heldag ute i solen, äntligen är värmen här, vi hade hela 22 grader! Me like
Jag har faktiskt varit ute och tagit en liten promenad runt området idag, så härligt. Det gick väldigt sakta men okej och det va så skönt att bara gå lite. 
Barnen åkte sparkcykel runt mig..haha! 
Sen blev det vila i solen.. och samla på fräknar..
En annan rolig grej som låg i ett brev, när jag kom hem från sjukhuset va dessa,
Jag hade vunnit två biobiljetter till filmen jag bloggat om tidigare, "Water for Elephants" så himla bra ju!! Vill verkligen se den! 
Måste bara se till att ryggen snabbt blir bra, så jag kan gå på bio..
Ni har väll kommit ihåg att fylla på godisägget till kvällen, i fall det knackar på dörren?!
Så ni har nått att bjuda dom små påskgummorna & påskgubbarna på!
K R A M

2 kommentarer:

  1. Skönt att det börjar kännas bättre! GLAD PÅSK! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det går nog åt rätt håll :-)
    GLAD PÅSK på er med!! kram

    SvaraRadera