fredag 29 april 2011

Royalist yra

Så söta tillsammans! Åh, vilken skönhet Kate är!
Kan ju inte låta bli att titta på det kungliga bröllopet mellan Prins William & Kate Middleton
Vädret i London ser mulet ut, medans några av dom 1 900 inbjudna gästerna börjar anlända till kyrkan.. Väntar med spänning på hur Viktoria & Daniel ser ut! Men jag blir helt chockad över vilka hattar några av gästerna bär! Den ena bullen värre än den andra..haha! Victoria Beckhams hatt mitt i pannan, herre gu! Men riktigt roligt att se, måste jag säga.
Näh, jag ska inte sitta inne hela dagen ja lovar!
Jag ska också ligga i gräset i solen och läsa lite bok, så klart! Igår läste jag ut Morgan Allings bok, Kriget är slut. Den va väldigt bra, rekommenderas verkligen! Hemskt vilken barndom karl har haft..
Sen blir det ut och promenera och sen hämta dom små godingarna & ha en riktigt mysig familjekväll!
Ha en härlig fredag vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar