tisdag 26 april 2011

Nu har jag också en

Idag hjälpte min underbara vän Katta mig att komma iväg till Kista C, liggandes i hennes baksäte..men det gick fin fint! (jag får inte köra bil, sitta mer än 15 min, lyfta osv..) Jag prövade hur det kändes att gå lite längre sträckor och det gick bra, härligt!
Nu till min shopping! 
Jag har länge spanat på onepiece overallerna, men tyckt att de är lite för dyra för att strosa runt i hemma..Men idag fick jag tag i en liknande från H&Ms kollektion Fashion Against Aids
  
Jag tänker inte bjuda er på en helkroppsbild, näh..så kul ska vi inte ha det..haha!
Men jag kan avslöja att den är ruskigt skön!
FAA är en unisexkollektion, där 25% av priset går till projekt som ökar medvetenheten om HIV/AIDS bland unga! Toppenbra ju! 
En sån kampanj behövs verkligen, så självklart vill jag vara med att verka för säker sex!
Ha en mysig kväll raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar