torsdag 7 april 2011

Överraskning

Torsdagen började helt underbart! 
Min man sa att jag skulle vara påklädd och redo klockan åtta i morse, (vilket är ovanligt för mig, eftersom jag har som ondast i ryggen/benet på morgonen/fm..men iaf), vi skulle nämligen iväg på en överraskning! Det visade sig vara hotell frukostbuffé vi skulle på och det va verkligen en jättemysig start på dagen! 
Tack älskling för att du finns!
 Efter gos med mannen, åkte han till jobbet och jag till min vän Katta och gosade med söta Lina bebisen. Där blev jag bjuden på jättegod lunch! som om jag inte redan ätit massor.. Det va fetaost på broccoli, sparris, sallad med getost, skinka, ja ni hör ju, massa god plockmat! Det va en riktigt mysig dejt, som vanligt!
På eftermiddagen va lillfia lite gnällig och när vi satt och kollade på Pippi i soffan, så somnade hon nästan..Stackars liten, men det va inte så konstigt, hon hade 39,8 i feber..Så hon somnade tidigt ikväll. 
Hoppas hon kan sova ordentligt, så det går över fort.. Det är ju snart helg.. 
Nu blir det tvära kast, som vanligt. Tänkte visa lite mer shopping: igår invigde jag nämligen min nya vårjacka! (fast min är inte sådär skrynklig..)
 
Jag har varit lite velig om jag kan ha en kortare variant av jacka, har aldrig haft det. Men med en tunika under va det faktiskt riktigt fint, även på mig! Och det är så fint med brunt till jeansen och sen toppa det med bruna stövlarna! Me like Och sen dom små detaljerna som slejf på axeln och vid ärmslutet, så najs!
Nu blir det nog en film, om jag orkar..
Ha en fin kväll

2 kommentarer:

  1. Klart du kan ha en kortare jacka Maria! Jackan ser ut som en Maria-jacka, så måste få se irl ju! ;-D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker verkligen om den! Så fin med tunika under, du får säkert se den nån dag!! Vi skulle ju ut på Rickards snart eller?! :-)

    SvaraRadera