onsdag 13 april 2011

Mys med syster

Gårdagen spenderades med min underbara syster och vi strosade runt på stinsen i flera timmar. Jättemysigt, åt god pasta och shoppade lite! Jag hittade en romantisk blommig sjal, perfekt till min nya jacka, som jag tycker är jättefin. 
Modet i vår är ju romantiskt, så den blir perfekt!
När vi är inne på romantik, måste jag tipsa er om en film som tog andan ur mig, Blue Valentine eller den är en romantisk tragedi..Den handlar om att det kan bli så fel, fastän vi är så rätt för varandra. Man får en sån känsla för människorna i filmen. Vi förstår henne och vi förstår honom. Vi lider med dom..åh, jag blev så berörd av filmen. 
Man får en tankeställare, vi måste vara rädda om varandra! Se den.
Idag ska jag bara vara, packa väskan, samla tankarna.
Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar