tisdag 5 april 2011

Pruttarg

Idag när jag kom tillbaka till bilen efter att ha hämtat barnen på förskolan, så va bakdäcket platt! skit! Då önskar jag att jag hade varit sådär superhändig och bara öppnat bakluckan, hivat ut reservdäcket och hissat upp bilen lite lätt...Näh..det är inte jag helt enkelt. Så det va bara att ta barnen i varsin hand och strosa hem från dagis. Just då är man sååå arg över däcket, men så glad att man bor nära dagis. Min stackars man fick gå och laga den övergivna bilen efter jobbet.. Så imorgon få jag väll ta och leta upp en däckfirma..
Annars idag har jag mest märkt upp barnkläder och barnsaker, ska nämligen lämna in det till helgens barnloppis. Har jag tur får jag iväg lite urväxta grejer som kan komma nån annan till användning, väldigt bra sätt att värna om miljön! 
Kram på er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar