söndag 24 april 2011

Påskgrillning med syster

Dessa fina tulpaner fick jag av min syster, så underbar färg! 
 
Vilket varmt väder vi har denna härliga påskhelg!
Jag är så tacksam att jag hann komma hem från sjukhuset innan påsk..Det är ju stor skillnad på att ligga på altanen i solen och vila, än i en sjukhussäng..Det gör fortfarande ont i såret så allt går väldigt sakta..
Igår kväll kom min underbara syster och hennes familj till oss. Barnen va överlyckliga och kusinerna lekte som tokar! Dom hade fotbollsmatch, skjutsade varandra på traktorn, spelade badminton och for runt som bara den. Det va knappt dom hann sitta stilla och äta maten..haha!
Vi grillade revbensspjäll och salsiccia, jättegott! Sen blev det smarrig äppelpaj till efterrätt.
Idag har vi njutit ännu mer av värmen & solen! 
Grabbarna har varit duktiga och både tvättat och vaxat båda bilarna, så bra!
Imorgon blir det påsklunch hos föräldrarna och fika hos min syster, härligt!
Så vi ska bara fortsätta att njuta av påsken, önskar dig detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar