söndag 22 september 2013

Vacker höst på ön


I lördagsmorse hade sonens hosta o förkylning förvärrats, så vi fick ställa in fotbollscupen.. Han blev inte så glad. Men istället åkte vi ut till ön, eftersom vädret skulle bli sooool..! Så då blev barnen glada igen ;) Vi gick till fåren, lekte med träbåtarna & bara njöt av vågskvalpet..! Vilken vacker höstdag det blev! Jag satt mig på altanen, i solen o skulle läsa lite om Mr Grey.. Men somnade, oj va skönt! Jag brukar aldrig kunna somna mitt på dagen, så det va underbart..!  
Sen eldade vi i öppna spisen, så det va mysigt & varmt! Barnen grillade mashmallows..;) Det va riktigt mysigt o skönt, att bara ta det lungt..! 
Idag åkte vi från ön på förmiddagen, precis innan regnet kom..Vi stannade i Täby C o shoppade lite..! Jag köpte en snygg topp o ett par toksnygga stövlar..! Så himla glad över dom..! ;) Vi åt god pastalunch på Vapiano.. Jag åt en jättegod skampipasta!

Nu är det mys i soffan med lite god prästost..! 
Kram vänner

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar