fredag 13 september 2013

Fredagsmys & blomblingad

Idag är det 14 år sen jag och min man delade taxi hem efter en kräftskiva.. Otroligt va åren går.. Nu har vi två underbart fina barn, som betyder allt för mig.
Idag har solen varit med oss igen, så underbart! Jag o barnen har städat o fixat hemma, det har blivit lite bättre nu iaf. Imorgon ska vi få vänner på middag, så man vill ju att det ska vara lite fint. Sen skulle jag laga kvällsmat, men tacopizzabröden hade gått ut i datum,..gaaah..så mina planer sprack..! Då fick barnen bestämma, så vi hamnade på Sibyllagrillen..! Men det va smarrigt.. Sen har vi gosat i solen & i soffan..! Jag har även blingat till mina gellack naglar med lite blommor..!
Svårt att få till det på bild..Men hoppas ni ser?
Lite pilligt men mysigt med lite blommor..! Nu tar jag fredagskväll, film & mys i soffan.
Kram fina vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar