måndag 30 september 2013

Bubbelbad & bullbak

Idag jobbade jag bara fram till lunch, sen flexade jag ut.. Sen hämtade jag barnen o vi åkte till Upplands väsby, Vilunda badet..! Det va jättefint där o det fanns både rutchbanor, strömtunnel o bubbelpool..! Så himla skönt..! Satt länge i den.. ;) Sen hade vi med oss fika & mös! Barnen gillade verkligen Vilunda ;)
Efter badandet åkte vi förbi stalands möbler o kika lite där, såg ett par blingade kuddar som va supercoola! Så dom önskar jag mig av tomten :) 
Fina va?
När vi kom hem satte jag en bulldeg på jäsning..! (Vet inte var energin kom ifrån..?) Så nu har vi massa smarriga bullar..! Det är ju bara några dagar kvar till kanelbullensdag..! ;)
Lillfia hjälpte mig lite.. ;)
Imorgon ska jag till Friibergs Herrgård på konferens, det ska bli spännande! 
Sköt om er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar