onsdag 25 september 2013

Mer ljus för nu är hösten här

Imorse var det kallt..burr! ..bara 2 grader i bilen och jag fick skrapa rutan..! Så nu är hösten här på riktigt. 
Jag har shoppat lite, den här fina ljuslyktan från Åhlens, som ger ett jättemysigt ljus! Man vet att det är höst, när man handlar massa ljus och lyktor..haha! Sen handlade jag en top från Vero Moda med en cool stjärna i fakeskinn..!
Sen aven en kofta från Lindex.
Så jag försöker se det fördelarna med att hösten är här, jag gillar att man får gosa med tjocka halsdukar. Att man får ha heltäckande strumpbyxor i härliga färger. Att det är lättare att få barnen att sova på kvällarna, när det blir mörkt ute. Att det känns helt okej att sitta inne och kolla en film. Att man lagar mer grytor och långkok och sånt som lagar sig själv i ugnen.
Så man får vall bara inse att kylan kommer nu och vara glad att sommaren har varit varm o lång..!
Ikvall har vi varit på gympa med lillfia..Sen har jag fått igång internet har hemma, aven om inte telefonen fungerar an..gaaah..! Ar smått sur pa min leverantör..jaja..
Jag har nyss gjort nya gellack naglar, provade glittrande lila, det blev jattefint..!
Stor kram raring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar