söndag 15 september 2013

Goda vänner & grillat

Igår kom vännerna Anna & Andreas över på middag! Vi gjorde toast Skagen, grillade oxfilé & sparris sen smaskade vi på äppelpaj..! Det va fullt i magen efter det..phu! Min magsäck har minskat av 5:2, som jag kört några veckor nu;)  Det blev massa snack & barnen lekte, spelade o kollade film..! Nån somna i soffan, nån hällde ut chipsen o nån åt massa vaniljsås..haha! En del vin blev det & så satt vi i uterummet med massa ljus tända! (och infravärme) ..ända till elva..Sååå mysigt! 
Idag sov jag ända till nio, då sonen kom o väckte oss..Det har inte hänt sen..? Jag vet inte när..! :)  Jag vaknar jämt tidigt även på helgen.. Idag har vi fixat klart lillfias rum, städat i förrådet & varit på simträning..! Så vi har fått massa gjort trots att vi varit lite trötta i ögat..;)
Jag har förnyat /planterat jordgubbsplantorna, så nu hoppas vi få fina gubbar även nästa år! 
Nu blir det snart film i soffan..! 
Kram fina vän

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar