måndag 9 september 2013

Glass i solen

Idag passade jag o barnen på att åka på cykeltur, eftersom solen sken så underbart..! Det gäller att ta tillvara på värmen så länge den finns kvar..! Vi har verkligen fått en fin start på hösten..! Vi stannade på glasskiosken & barnen mumsade på varsin mjukglass..! Så himla glada & nöjda..godingarna!
Nu har jag lagt över en timme på att fixa klart en fotobok på förra årets Italienresa.. Vilken tid sån tar..phu! Även om min mobil blev stulen o jag förlorade alla foton förra hösten.. Så hade mannen iaf några kort, så jag kunde göra en fotobok. Nu ska det bli spännande att se hur den blir..! Jag ska göra en fotobok på Turkietresan också, men där har jag typ 400 foton att gå igenom.. Så den tar nog l å n g tid att göra.. gaah..! Men samtidigt vill man ju ha lite album att kunna bläddra i..jaja.. Tar det en annan dag.
Man får va glad för de små framstegen..hihi!
Go kväll fina vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar