onsdag 21 november 2012

Twilight sagan är nu slut

Väldigt cool tavla på UC
Den skulle jag vilja ha hemma, så om någon vet vart jag kan hitta en sån, please let me know!
Idag var jag på utbildning hela dagen på UC. Det handlade o att hantera affärs och kreditupplysningar, väldigt intressant o det kommer bli användbart i jobbet!
Sen tog jag t-banan till Kista & mötte upp fina Katarina, Mickaela & goa grannen Lisa, vi åt smarrigt i foodcourten..!
Min goda quesadillas..!
Sen gick vi på Twilight..part 2, den va bra! Med en överraskande twist, fortsatte den sen i ett lugnt slut liksom..hmm..o sen slutade sagan gott..jaha..jag vill liksom ha meeeer...haha! Det va en jättemysig tjejkväll..(även om jag va helt slut efter utbildningen)..men mer sånt..tack.
Go natt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar