tisdag 27 november 2012

Skrivit önskelistan än?

Idag blev det storkok i köket, för jag hade ett kilo köttfärs att tillaga. Så det blev flera kastruller på spisen, två med köttfärssås & en med beschamelsås till lasagne! Middagen blev, som ni ser lasagne, som barnen är helt tokiga i..! Den ena köttfärsåsen tänkte jag frysa in, så vi har en middag förberedd, alltid bra att ha.
Jag har ju börjat twittra o helt plötsligt idag såg jag en bild på Pernilla Wahlgren o pappas kompis Pelle! Tydligen så är en massa kändisar i mina hemtrakter o spelar in nått spännande "bondigt" program..hihi! Kolla mer här. Vi ska på julbord med släkten på Orresta gård på söndag, där de också varit o spelat in..! Roligt, man undrar ju  när det kommer att sändas..!?
Sonen satt o skrev på sin önskelista ikväll.. Men jag blev lite paff..
Jasså en ipad? hmm..skulle inte tro det..haha! ..sötnosen!
Veckorna går ju så fort, snart första advent! Jag har tjuvstartat lite o satt upp stjärnorna i fönstrena..Så mysigt ju, när det är så mörkt hela tiden.. Har vi tur så kommer det lite snö snart, så det blir lite ljusare ute..jag hoppas!
Mysjulkram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar