torsdag 8 november 2012

Bloggfamiljens tjejkväll

Idag har jag varit på jätteintressant möte om e-handel på Västerås kommun. Så härligt att prata med folk som arbetar med samma sak som en själv, för det är ju sällsynt i mitt fall. Så det va en väldigt lärorik dag..! Sen eftersom jag har så lite att stå i just nu..haha! Så klämde jag in att åka till Enköping ikväll med goa grannen Lisa o gå på Bloggfamiljens tjejträff..!
Lisa var fram o tog emot presentkort..!
Det va utlottning av massa leksaker, kläder, smycken osv. Lisa hade turen med sig att vinna 1500kr i presentkort på Röhnish..galet bra! Jag vann inget..skit.. Vi bjöds på mingelmat, goodiebag o trevlig musik av snyggingen Samuel som sjunger underbart, lyssna här.
Snyggingarna i Bloggfamiljen o lilla jag tillsammans med Hannah & Niinis..!
loove Gooodiebags..!
Men jag är så himla glad att just min innehöll ett kassettbands fodral..! Karma eller? Mitt blev ju stulet tillsammans med mobilen..Så nu känner jag igen min iphone igen..såååå lycklig..!
Nu kollar jag på Twilight på tv´n för tredje dagen i rad..näh, jag vet..jag sover inte mycket..very bad..men de är ju sååå mysiga..kan inte slita mig..! Men imorgon är det ju fredag o på lördag kan jag sooova ut..skönt!
Kram vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar