tisdag 6 november 2012

En nyhet i tacohyllan

Kanske inte ser så gott ut, men det var den!
Mannen provade att laga Taco pizzan igårkväll, ni har säkert sett den här.. Den va faktiskt jättegod! Snabbt enkelt och gott, sånt gillar jag.
Veckan började med vabb igår, men mannen o jag delade på dagen, jag hemma på fm sen jobbade jag mellan tolv o sex.. Jag har full fart på jobbet, speciellt nu när man varit på konferens o ledig i fredags, så kommer man ju efter direkt..phu! Man känner att man lever.. Imorgon ska jag på utbildning och på torsdag ska jag göra besök på Västerås kommun och prata e-handel..mycket spännande! men kommer efter igen..  Ikväll blev det massa charkgodingar till middag o kantarelltoast..lite fest på en tisdag, så det är ju himla härligt!
Gott & enkelt
Nu ska jag krypa under filten i soffan o mysa med en film..!
Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar