måndag 26 november 2012

Mina mjukisar & första julskinkan

Så fort jag kommer innanför dörren känner jag cravingen: mjukisbrallan måste på.. I hemmets lugna vrå vill jag ha mjukt på kroppen. Inget som stramar, drar in, begränsar rörligheten. Dom är inte snygga, mjukisbrallorna, men å andra sidan är dom ju inget bildskönt plagg. Men jag bryr mig inte. Jag övertalar familjen att jag blir en gladare, mer avspänd och varmare person med mjukisbrallan på. Så varde med det.
Ikväll har mannen varit med lillfia på gympan, snart är det dags för uppvisning o hon ska vara en tiger..!? gaah..hur jag ska lösa det då? ..nån som har en gul t-shirt som jag kan dra svarta streck på..? hihi!
Nu har mannen satt igång med julskinka, som han är tokig i..så snart är årets första, men inte sista skinka klar..suck..jag delar inte denna entusiasm som ni märker..
Mannens lunch alla dagar fram till jul..?
Hoppas ni har haft en fin dag, trots att det är måndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar