söndag 18 november 2012

Höll nästan på att missa flyget hem

Flyglunch & lilla jag på tåget i solskenet
Imorse gick vi upp tidigt..Trötta då vi hållt på att packa till sent.. Men det vart ändå stressigt att hinna till flyget.. Först snabbfrukost på hotellet, sen t-bana som aldrig kom pga. ombyggnation (japp, där sprack vår resplan..), sen expresståg till Stansted.. Men tillslut kom vi fram till flygplatsen, men där tog incheckningen & passkontrollen a l l d e l e s  för lång tid..s k i t  Så när vi väl va inne bland taxfree affärerna, som är många..Så fanns det inte många minutrar kvar innan vi skulle rusa till gaten. Supertrist, men vi hann köpa med oss lite lunch, jag sushi o mannen panini. I förbifarten o tack vare att jag visste var hyllan var, (praktiskt!) så hann jag köpa lite bodylotion, bodymist osv på Victoria Secret, är ju tokig i deras produkter..!
När vi kom fram till gaten stod det stog final call...Men vi hann ombord iaf..hihi!
Resväskefynd
Det har blivit en hel del shopping i London..detta är bara en del av mitt, sen har vi handlat massa juklappar också..! gaaah.. Men vår resa var verkligen härlig, så skönt att få så mycket tid tillsammans med min man!
Lillfia tyckte mina nyköpta trosor va superfina..o skulle genast prova dom..
Dock lite för stora..haha! Hon är för söt!
Vi har gosat ordentligt med barnen hela kvällen..såå mysigt att vara tillsammans igen! 
Gokväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar