tisdag 13 november 2012

Spännande med NEA

Många intryck & trött jag på tåget..
Idag har jag varit i Stockholm på utbildning eller snarare infoträff med våran e-handels leverantör. Himla spännande, men mycket intryck på en dag..helt slut. Vd´n för NEA var där =nätverk för elektroniska affärer, hon va väldigt inpirerande! Sverige är verkligen framåt när det gäller IT, men det finns mycket att jobba med när det gäller e-affärer..Men vilket utvecklingsområde, många gamla "stofiler" som behöver tänka om där..!
När jag kom hem var det bara att åka förbi banken o växla pund, sen hem o packa vidare..full fart.
Måste visa er mina mya Våga smycken som jag köpte i helgen!
Jag gillar dom!
Nu ska jag kolla det sista me packningen, men resväskan ekar tomt..o det är ju helt okej då det ska shoppas i London..hihi! Imorgon ska jag jobba in i det sista, sen flexa ut nån timme, sen direkt till flyget..Det blir en l å n g dag för oss.. Men det ska nog gå bra. Vi kan ju sova ut på torsdagen..!
Jag ska försöka blogga från mobilen, så gott det går..
Sköt om er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar