måndag 12 november 2012

Överraskning på posten

Jag vann..!
Idag fick jag en överraskning på posten, jag hade vunnit biobiljetter till Breaking dawn part 2..! Perfekt då jag verkligen l ä n g t a r till finalfilmen..! Men den får jag se när vi kommer hem från London..För jag får inte med mig mannen på vampyrfilm..haha! Näh, finalfilmen vill man ju se men dom som gillar filmerna..
Denna vecka jobbar jag ju bara tre dagar..sen åker vi..! Så det är mycket att stå i nu, med packning av våra grejer, packning av barnens grejer..allt ska ju klaffa. Men det känns som om läget är under kontroll nu, skönt! Vi är så otroligt tacksamma att våra föräldrar hjälper oss med barnen, så vi får chans att komma iväg & få egentid. För det är så himla viktigt.
Nu är det fotbollsgalan på tv, men jag funderar mest på hur mycket man ska växla till pund..haha! ..massor i huvudet just nu..
Ha en fin måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar