onsdag 28 september 2011

Var är min kontroll?

Jag tycker om att ha saker och ting under kontroll. Kunna boka av allt i kalendern och känna att man har koll.. Några av er känner väll igen sig? När det inte är så blir jag stressad. De senaste dagarna har varit stressiga.. Eller ja, inte stressiga på det jäktiga viset kanske, bara många möten (både på jobbet o privat), många saker i huvudet. Det blir liksom inombordsstressiga om ni fattar.. Det är mest jobbet just nu, dess to do-listor blir längre och längre..Det känns lite rörigt bara. Men så är det massor som händer också, så det är bara att göra som en god vän nyligen smsade mig "ta fem djupa andetag". Det måste jag bli bättre på..
Sen ska vi ju inte tala om tvätthögarna hemma, småstenarna på hallgolvet, kaoset på övervåningen and so on.. ..denna lösning kanske vore nått?
Snacka om att vara effektiv!
 Näh, om jag skulle kila iväg på ett nytt möte nu..phu.

2 kommentarer: