onsdag 7 september 2011

Time to play


Grabbarna på väg att värma upp
Idag va jag med sonen på hans fotbollsträning! Han är helt tokig i fotboll, så himla roligt att han äntligen får börja träna. Han har en speciell Ibrahimovic tröja, som han gärna har varje träning (om den hunnit tvättats vill säga..) Det va så mysigt att få se honom på planen o det lär ju bli mer av det framöver!
Annars så är det fullt upp på jobbet, vi har besök från Usa så det snackas engelska hela dagarna. Så det är full koncentration som gäller. Nått som är ruskigt bra är att jag kan träna på lunchen, det är olika pass varje dag, med instruktörer från sats! Så tisdagar kör jag core och torsdagar pilates, perfekt för min rygg/mage som ska stärkas upp. Core passet igår va ruskigt hårt, så idag har jag träningsvärk i muskler jag inte trodde fanns..haha!
Näh hörrni, nu måste jag göra lite honungsthé, har en ond hals som inte vill ge sig..
Må så gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar