torsdag 8 september 2011

Bra sajt

Nu har jag surfat rakt på nått riktigt bra! och som vanligt måste jag ju dela med mig av det till er. Det finns en bra sajt för dig som har en gammal mobil som ligger och skräpar. Du skickar in din gamla mobiltelefon till Love 2 Recykle så får du en peng och den återvinns. Bra för miljö och plånbok! Man kan även få pengar för sin gamla laptop, inte illa va? Dessutom skänker de 10 kr för varje pryl de får in till barnrättsorganisationen Plan. Hur bra som helst ju!
 Idag har jag tränat pilates, bara för att göra träningsvärken ännu värre..haha! Så om jag inte dyker upp på jobbet imorgon är det för att jag inte kommer ur sängen...nährå, men skönt att komma igång ordentligt med rygg träningen och inte bara sjukgymnastiken. Kan nästan inte förstå att jag knappt kunde gå för fyra månader sen pga. smärta. 
Måste bli bättre på att vara mer tacksam för vad man har och vad man kan, även dom enklaste små sakerna.. Det kan ju inte ha undgått någon om den otroligt tragiska flygolyckan igår, när nästan ett helt hockeylag gick bort, däribland Stefan Liv. Hela händelsen är så hemsk, alla tankar går till de omkomna och anhöriga..
Det är ständigt full planering i en barnfamilj, men denna vecka kanske lite mer än vanligt. Det är mycket som ska handlas och fixas inför helgen! Imorgon blev vi bjudna på middag hos goa vänner, härligt! Sen på lördag ska jag ha tjejmiddag. Ska bli himla mysigt! Så håller tummarna på att fredagens jobb flyter på snabbt..
Förresten, har upptäckt en rolig ragga artist, Kapten Röd, lyssna här på hans fuckminded tjommar låt.
Näh nu börjar ju Robinsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar