onsdag 21 september 2011

Nya medicinflaskor

Schwiiiish... så är det onsdag och halva veckan har redan gått! 
Igår tränade jag core på lunchen, riktigt roligt o det känns bra, men träningsvärken är jobbig idag..haha! Efter jobbet o alla bilköer, bläää... när jag kom hem, va jag barnvakt en stund åt två grannbarn. Dom röjde järnet medans jag lagade maten. Men det är ju så himla roligt att smygkika på barnen, när dom lekar! Dom klädde ut sig till prinsessor och hade picknick i soffan, men helt plötsligt så drack den ena för mycket thé..?! ..haha! Så roligt att smyglyssna på deras gulliga picknickprat!
 
Igår va jag en sväng i kista C, kollade på vinterkläder and so on.. Men kom hem med nytt shampoo & balsam till mig, denna gång provade jag Sachajuan. Flaskorna ser ut som gammaldags medicinflaskor både i formen och den bruna glaset/plasten, jättefina! Har läst på bloggar att dom ska vara riktigt bra, så hoppas på det..Nån som testat förresten?
Nu ska jag ta mig lite thé i soffan..men sköt om er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar