måndag 12 september 2011

Ny vecka...igen

Måndagen började inte vidare trevligt med spöregn... Men när jag gick hem från jobbet sken solen, härligt! Jag har upptäckt en riktigt härlig sångare Adam Levine (ni vet han i Maroon 5), så skön röst! Gillar verkligen denna låt och såklart denna, härligt svängiga!  
Sen är han ju lite läcker också...eller vad säger ni?!
Nu har jag varit och klippt & slingat håret, helt underbart! Det behövdes fräschas upp och få ny färg inför hösten, eller snarare tre nya färger slingade jag. Gick som vanligt supernöjd därifrån. (bildbevis kanske kommer om jag får till ett foto utomhus imorgon, så färgerna syns..) Har precis kollat på Svenska Hollywoodfruar, vilket skojigt program det är! Dom är ju smått galna men väldigt underhållande!
Nu måste jag förbereda allt inför morgondagen, så jag hinner sova några timmar innan klockan ringer..
Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar