torsdag 22 september 2011

Svenska hetingar

Är det okej med ett litet hunklinlägg..eller?!
Jag satt och funderade på hur himla het Alexander Skarsgård är..Speciellt efter True blood, som jag fastnade framför igår kväll... Han ser lite ut som en svärmorsdröm.. Eller? Jodå. det vill jag nog påstå. Inte så konstigt när he got the looks, hur han än gör liksom.. Kolla in denna roliga intervju om ni vill se mer..
 Sen har vi ju snyggingar som får oss att skratta, vilket är otroligt charmigt. Då poppade genast en man upp i mitt huvud, Henrik Schyffert. Jag tycker han är en gobit, speciellt nu efter Ljust o fräsht showen.. Det fascinerande är att han blir liksom mer läcker för varje år som går..Inget mer med det.
 
Sen kan man ju inte missa Sveriges lilla badboy, Joel Kinnaman, denna våta flickdröm.. Och vi får snart se mer av Joel som JW, för nästa år kommer uppföljaren till Snabba Cash. Åh, jag längtar redan nu..
 
Och inte helt oväntat tycker jag att Petter är lite små het.. Han är ruskigt bra på scen, han bjuder alltid på en riktigt bra show! Sen gör det ju inget att han tar väl hand om sin kropp..
Sådär, lite hunkar helt enkelt. Torsdagen blir lite härligare då..

2 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar! :)

    Du har verkligen bra smak på killar, nä förlåt - karlar! Eller ja, Petter kan vi stryka. Jag var inget Joel Kinnaman fan alls förrän jag började titta på The Killing när den gick. Sen dess gillar jag väry, vääry mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! va roligt! Jag tummarna nu då :-)

    SvaraRadera