fredag 10 maj 2013

Nu är gubbarna på plats

Plantor i hinkar..hihi!
Mannen har tagit hand om och planterat om, mina jordgubbsplantor som jag fick av en vän i höstas. Hoppas det blir massa gubbar till sommaren..?! Men det visar sig..
Jag har jobbat idag o det va segt, va så himla trött.. Men det blir väll så, när veckorna är lite kortare..hihi! ..och nu är det helg igen, härligt!
I eftermiddags mös jag med grannen Anna på hennes altan, lite tjejsnack är alltid underbart! Barnen for fram o tillbaka mellan kompisarna..hihi! Så mysigt att det finns flera barn i samma ålder i vårt område.
Jag har glömt att berättat att lillfia dragit ut två tänder! ..på samma kväll dessutom, på valborg..hihi! De hade varit lösa länge, men ändå..tokfia. Här kommer ett knasigt kort på det hele..
Barnen o jag åt tacos på altanen ikväll och mannen jobbade.. Nu är det mys i soffan..!
Ha en fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar