onsdag 15 maj 2013

Föreläsningsdag & mer nagellack

Idag har jag varit på Upphandlingskonferens med SKL, det va väldigt intressant..! Många bra föreläsare, Eva Sveman, Mathias Sylwan osv. Mycket lärorikt. Vi var på en konferensstället Lundqvist & Lindqvist och det va riktigt trevligt inrett..! Nästan som ett hem, tallrikar på väggen, koppar & koffertar..man tänkte inte på att det var en konferenslokal, så coolt.
Jag hade min nya cerisa sjal idag, köpte även ett lika cerist nagellack, från Isadora-Power Pink..så fint!
Övre bilden: 712- Ocean Drive / 713- South Beach / 714- Lilac Bikini
715- Pink Lemonade / 716- Beach Khaki / 717- City Khaki
Undre bilden: 192- Power Pink / 193- Pure Coral / 623- Doll Pink
649- Glamour White / 653- Mellow Yellow / 711- Miami Blue
När jag kom hem, hade jag inte ätit någon kvällsmat, eftersom det bjöds på go fika på konferensen.. Va liksom mätt efter den..hihi! Men det blev lite underbar XO ost vid tv´n..mums!
Nu greys.. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar