onsdag 8 maj 2013

Härliga värme

Vilka härlig soliga dagar vi haft..!
Barnen har njutit o cyklat massor, lillfia har plockat massa vårblommor, sonen har spelat fotboll o bandy. Vi har tänt grillen typ varje kväll, så gott ju! Ikväll blev det spareribs,sparris, fetaost & tomat..Mums! Första gången jag grillat sparris i folie o enkelt var det. Sparrisen i botten, sen hällde jag över olivolja, skivad vitlök, flingsalt & sen på grillen några minuter. Det blev jättegott!
Lite nytt från Barcelona, ovan ser ni Lillfia posa med sin nya tisha från Barcelona..! Nedan min nya bling bling väska..!
Storgillar
Idag jobbade jag halvdag o sen har jag o barnen varit i Barkarby o handlat lite presenter. Vi ska på två kalas på söndag. Det blev även ett par adidas träningbyxor till sonen o sen köpte han själv, en ny innebandyklubba. För egna pengar, som han så noga sparat..så duktig!
Imorgon är hela familjen ledig. Får se vad vi ska hitta på.!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar