söndag 26 maj 2013

Konsert, tobleronemousse & underbara vänner

Först ett STORT grattis till alla fina mammor!
Hoppas ni har blivit firade ordentligt..! Jag blev väckt av mina två skatter som hade dukat fram frukost på bordet o sen målat flera fina teckningar...! Jag blev helt rörd.. ♥
Fredagens konsert på stadion va helt underbar!
Jag var ett stort Bon Jovi fan, när jag va i 14 årsåldern.. så många av deras låtar sitter som gjutet i mitt musikminne..! Så det va jätteroligt att dansa loss till  ”You give love a bad name”, ”Keep the faith”, ”Livin on a prayer”, ”Wanted dead or alive”...! Jag, Cecilia & Åsa röjde på ståplats o det va en riktigt bra konsert, hela 2,5 timme..! Innan konserten åt Åsa & jag Tikka Masala, på en indisk restaurang..Mums!
 På lördagen lekte barnen med kompisar, cyklade, spelade fotboll o busade! Sen kom min fd granne Lisa (som tyvärr nu har flyttat ifrån oss..sad but true..!) över o snickelisnacka med mig! (mannen var på elitloppet)
Sen åkte vi o även en annan granne, till restaurangen Vina Deli o åt pizza i solen..! Det va mysigt! Sen blev det massa tjejsnack, tobleronemousse (som jag o lillfia bakat) o Vampire diaries..! Hel skön lördagskväll..!
Idag har vi fått god lunch hos vännerna Katta & Daniel..! Jag hade även bakat en kladdkaka, för att fira oss mammor..! Så nu är man lagom mätt, av allt gott i helgen..uj uj..
Men jag är så tacksam över mina fina vänner..!
Stor kram godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar