tisdag 14 maj 2013

5 saker om mig

Jag tänkte att rubriken skulle vara "5 saker ni inte visste om mig" men va fasen, jag är som en öppen bok i bloggen, ni vet ju mer om mig än vad jag gör.. Men nån kanske kan lära sig nått litet nytt?...here we go:
1. Jag har tävlingsdansat som tonåring, freestylediscodans..Riktigt roligt, dansade även pardiscodans med en kompis. Mamma sydde fina bling bling toppar, det ni..! Vi kom på tredje plats i en av danstävlingarna, minns jag..
2. Jag har torr hud, typ jämt. Måste smörja in mig 24/7 och använder konstant armens hudsalva, på läpparna..jag vet, men den är bäst, punkt.
3. Jag lider av panikångest. Eller inte så mycket nu förtiden, men för några år sen..uj uj..Ett jefla helvete att dras med, kan jag tala om. Ett tag var jag riktigt kass i hjärnan och åt både sömnpiller o hade sånna panikångestattacker att jag trodde att jag skulle dö.. Inge vidare.
4. Jag kan inte höger och vänster. På riktigt, skittöntigt. Men när jag ska skjutsa folk får jag verkligen tänka efter "hmm..man skriver med höger..justja.."
5. Jag har på senare dar blivit lite av en genuskämpe. Vilket alla borde vara, om de bara fattade vad det handlade om. Jag orkar inte höra argumentet "men låt killar vara killar och tjejer vara tjejer" nå mer. Och ja, rosa är bara en färg, men den påverkas hur du bemöts av andra..osv
Fick ni reda på nått nytt?
Ikväll blev det lasagne, sonen är helt tokig i det, han åt tre portioner..! Gosunge!
Ha en fin kväll raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar