onsdag 2 januari 2013

Nya byxor på shoppingturen

Idag åkte vi o gjorde lite ärenden o lite shopping! Vi hamnade i Sollentuna Centrum, himla fint det blivit där. Jag köpte faktiskt ett par löpartights..! Näh, jag tänkte inte börja springa.. men jag hoppas på mer snöööö! För jag tänkte ha dom med underställsbyxorna under o åka längdskidor i. Vet inte om det går, men man kan ju prova! Det är ju lite för varmt att åka i skidbyxorna o dom är förstora också.. Nu ska jag bara få tag i ett par skidhandskar, så blir jag nöjd!
Eller först vill jag ha mer kyla o mer snö förståss..!
Vi åt lunch på foodcourten, sonen åt tacobuffé o han åt som en tok..Jag tror han fick i sig fyra tortillas..hihi! Jag år god pasta med parmaskinka & ruccola, mums! Jag shoppade även lite ljus o annat till köket, alltid lika skojigt ju.
Nu måste jag försöka gå o lägga mig i tid..ska ju faktiskt jobba imorgon. Det har varit många sköna lediga dagar, men nu är det dags att köra igång igen. Barnen har det bra dom, lediga till tisdag..
Sov gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar