måndag 21 januari 2013

Vi har firat vår 5 åring!

Helt otroligt vart tar åren vägen..!? Idag blev vår lillfia hela 5 år..!
Det känns ju som igår som man låg där på BB helspänd o väntade på att få komma in på operation, för planerat snitt för att få möta vår bebis..! Nu är hon plötsligt en bestämd liten tjej med härligt humör, som ger oss många goa skratt varje dag..! Hon är helt enkelt underbar! ..Jag är så tacksam för att hon kom till oss!
Vår dag började med att vi sjungandes smög in, till henne med frukost på sängen, muffins med ljus i & yogurt..! Hon blev så glad! Sen hade jag tagit ledigt för att kunna vara med henne på dagis..! Hon har velat ha med mig på dagis så länge, så idag passade det ju toppen, när hon även fyller år! Vi lekte ute i snön o jag fick dra en hel del pulka..phu! Sen blev det sagostund, jag läste Super charlie för några barn, oj vilken härlig bok! Vi lekte med dockor & ritade..Jag va helt slut efter dagen..haha!
Vi åkte från dagis efter lunch och hämtade upp sonen & mannen o for sen vidare till kista C. Det gäller ju att ta vara på en ledig dag med familjen! Där gick vi allihopa på Sune i Grekland, så roligt film,..! Lillfia fick såklart välja kvällsmat, så det blev Mongolian bbq, då hon är helt tokig i skaldjur & nudlar..! Det va himla smarrigt..! Hon va riktigt nöjd med sin födelsedag o somnade som en stock ikväll..sötnosen!
En riktigt mysig dag med barnen..!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar