torsdag 10 januari 2013

Bullmamman är i farten

Fredag imorgon igen, härligt..! Dagarna går fort..sömnen är inge vidare, oj va trött jag är hela tiden..jaja, jag saknar nog solen..Jag blir alltid lite piggare av den. På jobbet är det kaos just nu o det påverkar mig såklart..Så det känns väldigt upp o ner..mycket förändringar, men jag håller mig flytande. Det ska väll bli bättre får jag hoppas. Så småningom..
Ja, varför inte baka lite bullar på torsdagskvällen...!?
Jag bad sonen att laga kvällsmat idag, så det blev pannkakor..Han va så himla duktig! Så fixade jag kanelbullarna under tiden, för det är ju snart lillfias kalas..! Så det är skönt att förbereda sig..för sen ska ju massa annat bakas också. Medan jag bakade gick barnen runt o ropade kanylballe..kanylballe..! Dom har nog sett lite för mycket Nile city..haha..!
Ha en fin torsdagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar