torsdag 24 januari 2013

Mycket i huvudet

Va så trött igår så det blev inget bloggande..sorry. Igår va jag nämligen på fördjupningsdag om offentlig upphandling. På bilden står jag o väntar på mitt försenade sj tåg..i kylan.. -15 grader..burr!
Föreläsningen va otroligt intressant och Eva Sveman, (min idol) gick igenom vad som är på gång på upphandlingsområdet sen tog hon upp flera intressanta rättsfall. En riktigt bra dag..! Jag kom hem sent igårkväll, för jag tog en liten sväng på stan efterråt också..
Idag har det varit utbildning på jobbet hela dagen, så mitt huvud är fullproppat nu..hihi! Men det är ju fredag imorgon.. åh..va jag längtar...! Nu ligger min son brevid mig o har växtvärk...usch va jobbigt..har masserat o hoppas det släpper snart..Men nu ska vi läsa lite, eller han ska, för han är så duktig..så härligt att lyssna!
Sköt om dig vännen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar