lördag 26 januari 2013

Nypimpade naglar & surprise middag

Sjötunga Walewska..!
Idag blev jag alltså väckt lite för tidigt..Men dagen började med god frukost o mys så det va okej..! Sen fixade vi lite hemma inför kalaset imorgon, då kommer släkten till oss. Sen åkte jag en sväng till stinsen o shoppade lite..! Sen va det dags att åka o fixa nya schellack naglar..kul! Det är så himla svårt att välja färg.. Japp, i-lands problem, I know..! Men denna gång blev det lila, purple royalty hette den..! Sen lite vitt mönster på två fingrar..!
När jag kom hem hade mannen lagat  Sjötunga Walewska och pommes duchesse..! Vilken överraskning, det va så himla gott..! Så nu är jag proppmätt..o nu bli det filmmys..!
Nya döskalle armband & ny ring blev det bland annat idag..! Sen köpte jag en snygg tunika från freequent..!

Ha en fin lördagskväll raringar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar