torsdag 20 september 2012

Nytt till köket?

Var i lilla inrednings-favvo affären o sprang på dessa fina!
Vita gratängformat, såå snyggt att servera i..! Önkelistan-check!
Jag tränade core igårkväll och idag har jag ont, sån träningsverk..haha! Men det är verkligen bra för att bygga upp musklerna kring mage & rygg som är så viktiga!
Imorgon är det tydligen fredag igen..! Helt okej med mig..! Jag o mannen ska faktiskt smita iväg tidigt från jobbet åka på spamys på Sätra brunn! Så barnen ska få fredagsmysa med farmor & farfar. Jag är sååå tacksam att vi har släkt som ställer upp på oss, så vi kan ta oss iväg o ro om varandra..! För det är så viktigt.
Jag o barnen lagade mat ihop ikväll, det blev köttsoppa med surdegsbröd..mums! Så smarrigt med varm soppa, då är det liksom höst..! Till efterätt blev det vattenmelon & jordgubbar..gott!
Nu börjar "Hela Sverige bakar"..Det kan nog vara ett program helt i min smak, som älskar att baka!
Ha en fin kväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar