torsdag 6 september 2012

Hängande apor

Lillfia som spindel..?
Denna vecka har lillfia börjat på gymnastik o hon stortrivdes! Så himla roligt att se hur dom klänger som små apor, kullerbyttar fram o tillbaka o dansar som små ballerinor..hihi!
Igår va jag själv duktig o kom iväg på coreträning, jättehärligt men idag har jag träningsvärk from hell..jaja..
Idag efter jobbet åkte jag o barnen till min farmor som tyvärr ligger på rehab..Hon har nämligen fallit så dåligt, så hon fick operera sig..Inge vidare, men hon är på bättringsvägen..phu! De va så skönt att se henne o hon blev väldigt glad att vi kom! Så nu hoppas jag bara att hon får komma hem snart..!
Nu måste jag försöka komma isäng nångång..åh va jag är glad att det är fredag imorgon, är så enormt trött..Tänkte jag skulle drömma lite om min oplanerade helg..!
Buona notte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar