tisdag 11 september 2012

Nine eleven

..det är väl ingen som hör det datumet utan att tänka på NY och det som hände där för 11 år sedan. Usch, tänk va ofattbart det var..
Dagen har bjudit på soligt o rätt varmt väder, härligt! Jag har känt mig rätt utvilad för första gången på länge, kan bero på att jag gick o la mig i tid igår..Ska försöka göra det lite oftare.. Gårdagen var full med aktiviteter o lillfia njuter verkligen av gymnastiken..så kul att se!
Tjolahopp..såhär ser ett snigelhus ut..?
Idag efter jobbet har jag varit hos frissan Linda o klippt upp håret, så himla skönt! Imorgon är det dags för föräldrarmöte på skolan..o på torsdag är det möte på dagis..phu.
Nu dags för lite hollywood fruar..! Hon är ju helt galen den där Gunilla...haha!
Må så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar