söndag 16 september 2012

Fin lördag som slutade så tråkigt

Lillfia va lycklig på Mio´s hästrygg!
Igår gjorde jag o barnen en utflykt till kallhälls 4H gård (mannen va i Göteborg på trav). Solen sken o det va riktigt bra ordnat med ansiktsmålning, ponnyridning, klapp o kel, pirater osv.
Många söta bebis kaniner!
Mera kaniner..
Men vi såg även får, getter, vädur osv. Barnen va så glada o nöjda över att få fotbollar o blommor på kinderna!
Sen åkte vi vidare till kista galleria för jag skulle byta en sak. Vi gick in i några affärer bla. två stycken sportaffärer eftersom vi letade träningsbyxor till sonen. I den sista affären upptäckte jag att min Iphone va borta..! Blev så fruktansvärt irriterad, den hade blivit stulen ut min handväska med dragkedja..! Så jä-a fräckt! Så på en tidsspann på runt 35 minuter försvann den..! Efter det va jag så arg o ledsen så vi åkte hem..(ja efter att ha rusat tillbaka o leta o fråga efter den som en tok..suck..)
 Jag hade 2800 foton i den som nu är helt borta..! Så hela italienresans foton är borta..hela sommarsemestern..ja..usch! Är så himla ledsen över detta...!
Imorgon ska jag ringa försäkringsbolaget osv..Polisanmälan gjorde jag på datorn igårkväll..
 
Idag har vi hälsat på min fina farmor, härligt! Sen hann vi förbi mina föräldrar också, innan det va dags för simning! Sen har vi haft myskväll med tacos o kinect spel..!
Kram från en ledsen telefonlös tös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar