tisdag 25 september 2012

Missoni

Brrr..vad k.a.l.l.t. det är nu på mornarna.. Riktigt kyligt!  Dessutom är det så där grått som det bara är en höstdag.. Men så är det ju också tiden då det är extra mysigt att vara inne och tända massa ljus!
Det har väll inte undgått någon mode intresserad att Missonis samarbete med Lindex lanserades idag? Jag lyckades faktiskt handla två plagg igårkväll på VIP inloggning på deras hemsida..dock tog det 1,5 timme att genomföra köpet..o jag blev utslängd hela tiden..Så jag ropar inte hej förrens jag har varorna i handen...! Denna sjal väntar jag bla. på..o håller tummarna!
Men jag va på Lindex här i byn, vid öppningen idag o hann köpa två jättefina koftor från Missoni kollektionen och jag är så glad över dom!

Zicksacks koftor..!
Det jag gillar mest med Missoni Lindex samarbetet är att 10% av intäkterna går till bröstcancer forskningen, min mormor dog av det..och det finns så många som drabbats av denna otäcka sjukdom. 
Ikväll har jag varit på föräldrarråd på skolan, jag ska försöka engagera mig där nu eftersom det är såna viktiga frågor som tas upp! Snacka om att det är skillnad på skolan o dagis,..phu!
Nu är jag sååå trött o jag måste fixa lite innan sängen..så
Gonatt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar