söndag 23 september 2012

Mat & njut helg

Jag åt vildsvin till förrätt & oxfilé till varmrätt..sååå himla gott!
Jag o mannen kom fram till Sätra brunn tidigt på fredags eftermiddagen, så vi hann njuta av deras jättegoda afternoon tee..! Sen gick vi o badade bubbelpool, bastade & jag tog en massage..! Det behövde jag, för jag hade tydligen en rejäl låsning emellan skulderbladen..så jag har haft träningverk i två dagar efter behandlingen..Behöver nog få tag i en ergonom som kan titta på hur jag sitter på jobbet..Eller kan det bero på att jag nuförtiden arbetar med två skärmar kanske..
Cream Brulé till dessert..omg va gott!
Vi njöt av underbar middag & sen blev det en Lisa Marklund film i sängen..Jättemysigt att få komma iväg bara vi två..! På lördagskvällen mös vi i soffan med barnen o kolla på film. Idag har vi rensat lite kläder o varit o handlat lite nya till hösten.. Sonen har tydligen snöat in på jumps suits..Så hans nya outfit ser ut såhär..
Min stora pojke..!
Hoppas ni har haft en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar